Σελίδες

Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

True sunshine..



Αυτή  την σύνθεση την έφτιαξα στα μαθήματα που παρακολούθησα στο Παρίσι, στο μάθημα της Vicky Boutin, μια ταλαντούχα scrapbooker από τον Καναδά..
Η φωτογραφίες είναι από το καλοκαίρι και τις πρώτες απόπειρες της μικρής να φάει βραστό καλαμπόκι..είχε πολύ λίγα δοντάκια όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία αλλά τσουκου τσουκου το κατάφερε σαν ποντικάκι...


Με αυτή την σύνθεση θα πάρω μέρος στην πρόκληση του Bird is the word, ένα challenge blog που οι ελληνίδες ανακαλύψaμε μέσα απο το μπλογκ της Nadia Canizzo μια ελληνίδα scrapbooker που όμως ζει μόνιμα στην Αυστραλία ..

  Η πρόκληση ζητούσε ο τίτλος της σύνθεσης μας να περιέχει την λέξη shine!.. κάποια σημεία τα έχω τονίσει με sticles, τον ήλιο την μελισσούλα και την λέξη shine...

14 σχόλια:

Kylie είπε...

how creative is this layout..thanks for playing along

Sofia (sofia_chry) είπε...

Πολύ γλυκιά σύνθεση!!!Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που χρησιμοποίησες!!!

Wonderful Life! είπε...

Τι "cute" σύνθεση! Πολύ γλυκιά και χαρούμενη, σου ανεβάζει την διάθεση! Καλό Σαββατοκύριακο!

EFI είπε...

Πανέμορφη σύνθεση Παρασκευή!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι!

eudokia είπε...

μου αρέσουν πολυ΄οι λεπτομέρειες στη σελίδα σου! ωραία φωτό και τέλεια χρώματα!

irini είπε...

Πανέμορφη η σύνθεση σου Παρασκευή μου!!! Καλά.... η γλυκιά φατσούλα με το καλαμπόκι στο χέρι είναι όλα τα λεφτά!!!
Καλή επιτυχία!!!!

Maria είπε...

Τι γλυκιά και τρυφερή συνθεση!!!! τα παιδάκια σου είναι τρέλα! Να τα χαίρεσαι και καλή επιτυχία!!! Μου άρεσε πάρα πολύ!!!

olga είπε...

πολύ γλυκιά και όμορφη η σύνθεση σου! και τα χρώματα είναι σκέτη γλύκα!

despina είπε...

Πάρα πολύ όμορφη σύνθεση!!Καλή
επιτυχία Παρασκευή!!

Μαιρη είπε...

Όμορφα χρώματα!!! Πολύ γλυκιά σύνθεση!! Να τα χαίρεσαι Παρασκευή μου!!!

simonmad είπε...

Πολύ γλυκιά σύνθεση και παιχνιδιάρικη. Το χαμόγελο που αφήνει να φανούν μετρημένα δοντάκια, είναι σκέτη απόλαυση! Το κοριτσάκι σου μοιάζει ή μου φαίνεται;;;

rena είπε...

Πολύ χαρούμενη σύνθεση!

Κατερινα είπε...

τι ομορφη η συνθεση σου Παρασκευη!καλη επιτυχια!!!!!!!!

αχτίδα είπε...

Η κατασκευή σου πέροχη μα και το μικρό...μοναδικό μοντέλο!