Σελίδες

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Για την μαμα!

Αυτές οι δυο καρτούλες φτιάχτηκαν για την γιορτή της μητέρας, την μια την έδωσα στην μαμά μου και την άλλη την κράτησα εγώ..έφτιαξα μια ρόζ και μια γαλάζια για να αντιπροσωπεύουν τα 2 παιδάκια μου, και της κάρτες που θα μου φτιάχνουν στο μέλλον!..

Σας αφιέρωνω και το παρακάτω ποιηματάκι που βρήκα στο διαδίκτυο και έχει γραφτεί από παιδάκια!

Η μαμά η γλυκιά
Που μ’ αγαπά μ’ όλη της την καρδιά
Είναι πάντα στο πλευρό μου
Φύλακας και άγγελος μου

Πόσο θα ’θελα να τη φιλήσω
Στην αγκαλιά μου να τη σφίξω
Να της δώσω δυο φιλιά
Με αγάπη και χαρά.

Μουστερή Ελένη, Προμπονά Φλώρα
(Τάξη Γ, 2006-07)






8 σχόλια:

craft inspiration by nikoletta είπε...

Ειναι πολυ ομορφες και οι δυο καρτουλες!Μαρεσει περισσοτερο η πρωτη ετσι οπως εδεσες την κορδελα, το αναγλυφο χαρτι και η καρδουλα πατσουρκ!Τελειο το ποιηματακι!
Καλη επιτυχια στην κληρωση!

eudokia είπε...

καλά Παρασκευή είναι υπέροχες!!! η πρώτη μου άρεσε τρελάαααα!!! φοβερή! το χαρτί ήταν από μόνο του ανάγλυφο;
τέλεια!τέλεια!!

Irini είπε...

Πανέμορφες και οι δυο καρτούλες!!
Να χαίρεσαι την μανούλα σου και εσένα να σε χαίρονται τα παιδάκια σου!! καλή επιτυχία στην κλήρωση!

Joanna Lamprou είπε...

Πολύ όμορφες και οι δύο Παρασκευή!!!
Πολύ ωραία τα χαρτόνια, οι καρδούλες, τα χρώματα, όλα!!!

Sofia (sofia_chry) είπε...

Είναι καταπληκτικές και οι δύο καρτούλες!!!!Μου αρέσει βέβαια λίγο περισσότερο η δεύτερη!!!!Χρόνια σου πολλά και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!!

Katerina είπε...

Τι όμορφες!
Το ανάγλυφο μου αρέσει πάρα πολύ... είναι sizzix?

ScrapgalGR είπε...

Πολύ όμορφες Παρασκευή, πιό πολύ απ'όλα μου άρεσε η patchwork καρδούλα και το embossing!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ πολύ ωραίες και οι δύο!!! Και του χρόνου λοιπόν!