Σελίδες

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Να μαι πάλι!!

 Χάθηκα, το ξέρω όχι μόνο από το ηλεκτρονικό μου σπιτάκι αλλά και από τα δικά σας, είμαι εδώ όμως τώρα!! Kαι θα σας δείξω κάποια πράγματα που έφτιαξα στην Γαλλία τον περασμένο Νοέμβρη..

Είναι ένα μίνι άλμπουμ που έφτιαξα στο μάθημα της Linda Elbourne ένα από τα ωραιότερα μαθήματα που παρακολούθησα. H Λίντα ήταν πολύ άμεση μας έμαθε πολλά κόλπα γύρω από τα distress inks, και νομίζω ότι ήταν η πρώτη φορά που είδα όλη την συλλογή από σφραγίδες και distress inks του Tim Holtz!



Το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο έχουν περαστεί με distress inks  και μετά σφραγίστηκαν (αν και στην φωτογραφία δεν φαίνονται καλά οι σφραγίδες). Tο λουλούδι  έχει κοπεί σε grunge paper με το big shot και έχει χρωματιστεί και αυτό με distress inks.




Φωτογραφίες από το μάθημα της Λίντα..

Το μάθημα αυτό μας το δίδαξε η Caroline Rondel μια ταλαντούχα σκράπερ από την Γαλλία. Είναι ένα εύκολο σημειωματάριο που μπορείτε να φτιάξετε με διάφορα κομμάτια χαρτί που σας περισσεύουν. Το μυστικό είναι ότι οι σελίδες και το εξώφυλλο είναι ραμμένες μεταξύ τους. Στο εξώφυλλο παίξαμε με πιτσιλιές από νερομπογιά και το πέρασα και από την ραπτομηχανή..









Φωτογραφίες από το μάθημα της Caroline


Από εμένα πολλά φιλιά καλά να περνάτε!

12 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

καλώς την!!! καιρός ήταν, εξαφανίστηκες εντελώς κορίτσι!!!
εγω βέβαια τα Παριζιάνικα πραγματάκια σου τα είχα θαυμάσει από κοντά, αλλά πάλι τα χάζεψα!!!!
φιλάκια πολλά στα παιδάκια σου!!!
θα τα πούμε!!!!

EFI είπε...

Καλημέρα Παρασκευή! Πράγματι μας έλειψες πααααρα πολύ! Καλώς μας ήρθες πίσω! Τι να πω για τα μίνι? Πολύ όμορφα με νέες τεχνικές! Μακάρι κι εγώ να ήξερα να ράβω… Φιλάκια και να περνάς υπέροχα!

Katerina είπε...

Αχ τι ωραία που είχαμε περάσει!
Πότε θα σας δω;;;
Μου λείπετε όλες πολύ!
Φιλιάααααα!

despina είπε...

καλώς ήρθες!!!το μίνι τέλειο!!!και οι τεχνικές μακάρι να τις έβλεπα από κοντα!!!!

eudokia είπε...

ολα φαινονται πανεμορφα...τελεια!
καλωσηρθες!

Maria είπε...

welcome back κοριτσάκι!!! τέλεια τα μίνι σου και το 2ο εξώφυλλο καταπληκτικό!!!
να σε βλέπουμε συχνότερα κορίτσι:)

Irini είπε...

Γεια σου Παρασκευή μου!!!
Τι όμορφο άλμπουμ που έφτιαξες!!! Θα πρέπει να περάσατε φανταστικά στη Γαλλία!
Να σε ευχαριστήσω και για την ευχή που μου άφησες στο blog μου,να σε καλά κοπέλα μου!!!!

Κατερινα είπε...

καλως ηρθες Παρασκευη!!!πανεμορφο το μινι σου και οι τεχνικες απιθανες...ελπιζω να εισαι καλα!!!οσο για το ερωτημα σου στο μπλογκ μου...ναι αν θελεις μου κανεις παραγγελια!!φιλια πολλα και καλα να περνας!!

olga είπε...

Καλώς όρισες! Πολύ όμορφο το album! Αχ αυτό το Παρίσι φαίνονται όλα τόσο ωραία!

Ανώνυμος είπε...

Τελεια δεν ηταν παρασκευη τα μαθηματα?? αν εξαιρεσεις φυσικα το μερος!!! φιλακια πολλα!!!

Unknown είπε...

wow Paraskevi....talk about brimgimg back good memories.Both of those lessons were good....keep wellxxx

Παναγιώτα είπε...

Παρασκευούλι μας έχεις λείψει πολύ!!Πολύ όμορφα τα πραγματάκια που έφτιαξες στο PACS,περιμένουμε και αλλες δημιουργίες!!Καλό μήνα και καλό Καλοκαίρι!