Σελίδες

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Winter wonderland


Μια χειμωνιάτικη σύνθεση για σήμερα, αν και μόνο χειμωνιάτικος δεν είναι ο καιρός μας εδώ στην Κρήτη μια και το θερμόμετρο έδειχνε σήμερα 21 βαθμούς!







Στην φώτο δεν είμαι εγώ αλλά η γλυκιά μου κουμπαρούλα..σε μια χειμερινή εξόρμηση στο χιονισμένο Χορτιάτη..






Παιδεύτηκα λίγο μέχρι να αποφασίσω για τα διακοσμητικά και επέλεξα να παίξω με στρασάκια και λουλούδια, δυο υλικά που δεν συνηθίζω και πολύ!





Αντί για journaling τύπωσα ένα χειμωνιάτικο ποίημα..





5 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ ωραία σύνθεση Παρασκευή... μου αρέσει τόσο πολύ το φόντο που έχεις φτιάξει!!!!

eudokia είπε...

θα συμφωνησω με την Νατασσα!!!πολυ ομορφη σελιδα γενικα!!

geoleoan είπε...

αααα ειναι υπέροχη !!!!

ioanna είπε...

Απιθανή σύνθεση ,μου αρέσει που παίζεις με υλικά και με διαφορετικά στυλ τελευταία !!!!!
Πολυ ωραία ιδέα να τυπωσεις ποίημα ;-)
Φιλακια πολλα !

Maria Tsil είπε...

Πολύ ωραία σύνθεση Παρασκευή!
Φτιαγμένη με πολύ ωραίες ιδέες!
Πολύ ωραία δουλειά!