Σελίδες

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Just strolling...

Οι τελευταίες μέρες πέρασαν μέσα στην δημιουργία, η τραπεζαρία μου είναι σαν βομβαρδισμένη, ένα σωρό πρότζεκτ που πρέπει να τελειώσω, όλα διαφορετικά μεταξυ τους..και συνήθως τίποτα δεν τελειώνει.......
Μεσά σε όλο αυτό το χαμό αποφάσισα να πάρω μέρος και στις προκλήσεις του craftycroppersgr ..
Η πρώτη πρόκληση μας ζητούσε να χρησιμοποιήσουμε  φθινοπωρινά χρώματα και 2 φύλλα στην σύνθεση μας..Χρησιμοποίησα φωτογραφίες που μου έστειλε ο θείος  από το φθινοπωρινό Μοντρέαλ του καναδά, τα χρώματα είναι τέλεια..
Τα χαρτιά και τα γράμματα που χρησιμοποίησα είναι scenic route..




Ελπίζω να σας αρέσει..

2 σχόλια:

craft inspiration by nikoletta είπε...

Μου αρεσει το στησιμο της συνθεσης.
Αντε να ανασκουμπωθουμε να κανουμε περισοτερα layout!!!Μακιααααα

Irini είπε...

Παρασκευή μου....η σύνθεσή σου είναι τέλεια.... πολύ όμορφα χρώματα, χαρτιά και στήσιμο της σελίδας... καταπληκτική δουλειά....... πόσο χαίρομαι όταν βλέπω layouts από φίλες που λένε 'δεν το έχω'......και τελικά τα καταφέρνουν άριστα!! (God I hope that all made sense!!!!).....thank you for playing along!!