Σελίδες

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

No boundaries for you...

Αυτή είναι η συμμετοχή μου στην δεύτερη πρόκληση του craftycroppersgr. Η πρόκληση είχε να κάνει με την γιορτή της 28η Οκτωβρίου, ο τίτλος μας έπρεπε νά έχει την λέξη Οχι, και έπρεπε να χρησιμοποίησπυμε μόνο τα χρώματα της σημαίας μας άσπρο και απόχρώσεις του μπλέ. Χρησιμοποίησα μια φωτογραφία του Νίκου που ατενίζει την θάλασσα, αυτή η φωτογραφία παρόλο που δεν φαίνεται το πρόσωπο του, μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που την είδα, έχει μια ωριμότητα στην στάση του...είμαι πολύ κουκουβάγια με τα παιδιά μου τελικά..............




Αυτή η σύνθεση μου είναι πολύ απλή σαν ίδεα και στήσιμο, χρησιμοποίησα χαρτιά scenic route, K&co τα οποία όλα εχούν γίνει distress στις άκρες τους..τα μεγάλα γράμματα τα έξυσα λίγο με γυαλόχαρτο τα μελάνωσα και στην συνέχεια τα τόνισα με glossy accent, επίσις χρησιμοπίησα και ένα κομμάτι τζην ύφασμα..

Ελπίζω να σας αρέσει και αυτή η σύνθεση, εγώ πάντως πέρασα υπέροχα.......

13 σχόλια:

craft inspiration by nikoletta είπε...

Ολες νομιζω ειμαστε μαμαδες κουκουβαγιες για τα βλασταρια μας!Τελεια η φωτο του Νικολακη!Μου αρεσει πολυ που εβαλες το υφασμα τζην!Το κανει πολυ ιδιαιτερο.Επισης μου αρεσει και το στησιμο του τιτλου και το matting της φωτογραφιας.
Θα μου αρεσε περισσοτερο μελανωμα ακομα στις ακρες του λευκου χαρτιου.Καλη επιτυχιαααααα!

geoleoan είπε...

παρα πολύ ωραία δουλεια στα γραμματα πολυ όμορφη δουλεια!!!

olga είπε...

Πολύ όμορφη η σύνθεση σου! Τα χρώματα τα σχέδια όλα! Μπράβο σου!

Irini είπε...

Παρασκευή τέλεια η σελίδα σου...μου αρέσει πάρα πολύ που χρησιμοποίησες ύφασμα!! ......thank you for playing along!!!!!!

eudokia είπε...

Κι εμένα μου αρέσει πολύ η φωτό...και το τζιν! και η επεξεργασία της γραμματοσειράς!μπράβο Παρασκευή!

Μαιρη είπε...

Η φωτογραφία είναι υπέροχη!! Να τον χαίρεσαι το μικρούλη! Μου αρέσει το αποτέλεσμα της σελίδας σου!! Τα γράμματα, το ύφασμα..Καλή επιτυχία!

Katerina είπε...

Να μην παινευτώ για το πόσο ωραίες φωτογραφίες βγάζω; :-)
Ο τίτλος είναι εκπληκτικός και μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός χαρτιού και υφάσματος σε σύνθεση! Μπράβο Παρασκευή!!!

Ελευθερία είπε...

φοβερός τίτλος, πολύ όμορφο στήσιμο...μια από τα ιδια θα σου πω!!!!
παντως η Κατερινα βγαζει ωραιες φωτο!!!
μου αρεσει πολύ το τζιν... μακαρι να ημουν κ εγω πιο ευφανταστη στις συνθεσεις μου...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Τι όμορφες ιδέες που έχεις! Όσο για τη φωτογράφο, εύγε! Όχι σαν κι εμένα!!!! Καλό μήνα!

παρασκευη..η αλλιως pizizi είπε...

κοριτσια σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια! σιγουρα περνω θαρρος για να συνεχισω με τις συνθεσεις...

EFI είπε...

Παρασκευή η σύνθεση σου είναι πολύ ωραία! Λιτή, αλλά μου αρέσει που πρόσθεσες το τζινάκι και που έκανες distress το κομμάτι κάτω από την φωτογραφία! Να χαίρεσαι τον Νικολάκη σου!

Irini είπε...

Καλά κάνεις και είσαι κουκουβάγια,το αγοράκι σου είναι κουκλί!!!
Η σύνθεση είναι πανέμορφη,μου άρεσε που έβαλες το ύφασμα,έδωσε πολύ χάρη στο όλο στήσιμο.Καλή επιτυχία Pizizi!!

Παναγιώτα είπε...

Υπέροχη σύνθεση Παρασκευή,το υφασμα μου άρεσε πολύ,καλή επιτυχία!!