Σελίδες

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Μινι Άλμπουμ γιάμι γιάμι...!!

Η φίλη μου Μαρία από την Θεσσαλονίκη μου έφτιαξε και μου έστειλε το πιο υπέροχο και λαχταριστό μίνι άλμπουμ για να γράφω τις συνταγές μου..σε σχήμα ολόσωμης ποδιάς!.το έχει στολίσει με υπέροχα διακοσμητικά και πολύ γκλιτερ!! Είχαμε λάβει μέρος στην ανταλλαγή του Ιουνίου, το δικό μου μίνι είναι σχεδόν έτοιμο και θα το στείλω πολύ σύντομα στην Θέκλα..(ήμαστε τριάδα) .. το άλμπουμ που έφτιαξα με αυτό τις Μαρίας έχουν κάποιες ομοιότητες...αλλά δεν θα αποκαλύψω περισσότερα...Μαρία τα μεγάλα πνεύματα συναντήθηκαν..το γλειφιτζούρι και οι 2 τουρτίτσες που είναι στο εξώφυλλο είναι τσόχινα αυτοκόλλητα.

 Η φωτογραφία μου το αδικεί αλλά αν επισκεφτείτε το blog της Μαρίας θα δείτε αναλυτικά όλες τις σελίδες..
Μέσα στο πακέτο μου είχε βάλει και μερικά υπέροχα δωράκια..

Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ, και ελπίζω να ξανασυναντηθούμε σύντομα από κοντά.

3 σχόλια:

eudokia είπε...

τέλειο είναι Παρασκευή!!άντε να το γεμίσεις με συνταγές!!!

craft inspiration by nikoletta είπε...

ωωωω!πανεμορφο φαινεται!και τα δωρακια σουπερ!

Irini είπε...

Πανέμορφο το άλμπουμ Παρασκευή!! Με γειες με γειες!!! Και τα δώρα είναι φανταστικά!!
Φιλιά!!