Σελίδες

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Μπισκοτάκια αντί για κουραμπιέδες..

Φέτος δεν έκανα πολλά γλυκίσματα, ειδικά τα παραδοσιακά μελομακάρονα και κουραμπιέδες τα φτιάξαμε στο σπίτι της μαμάς μου και πήρα λίγα για το καλό, Έφτιαξα όμως μπισκοτάκια με παρόμοια υλικά με την συνταγη για τους κουραμπιέδες. Η συνταγή είναι πaνεύκολη, γρήγορη και προπαντώς πολύ νόστιμη!..



 για όσους θέλουν να τα φτιάξουν ορίστε η συνταγή:

Υλικά
  • 250γρ Αλεύρι
  • 150γρ Ζάχαρη
  • 100γρ Βούτυρο
  • 200γρ Αμύγδαλα σε σκόνη
  • 1 κουταλάκι μπέικιν
  • λίγη βανίλια
  • 60γρ γάλα
Εκτέλεση: Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να ομογενοποιηθούν, κάνουμε ρολό το ζυμάρι, το τυλίγουμε σε μέμβρανη και το αφήνουμε στο ψυγείου να σφίξει..κόβουμε σε φέτες περίπου 2εκ και τις τοποθετούμε σε λαμαρίνα με αντικολλητικό χαρτί, αλείφουμε με λίγο γάλα και πασπαλίζουμε με ζάχαρη..Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου 10 με 15 λεπτά..
όταν τα ξεφουρνίσουμε είναι λίγο μαλακά αλλα μόλις κρύωσουν γίνονται τραγανά!!




Επίσις μπόρειτε να τα πρόσφερετε και σαν δώρο, με το κατάλληλο εορταστικό περιτύλλιγμα..




10 σχόλια:

EFI είπε...

Παρασκευή μπράβο σου και του χρόνου!!! Εγώ με τα παιδιά δεν κατάφερα να φτιάξω καθοοοολου γλυκά φέτος! Να μη σου πω ότι σήμερα πήγα στον Κωνσταντινίδη και πήρα τα αγαπημένα μου! Σε κάποια άλλη φάση της ζωής μου, ίσως να ντρεπόμουν για αυτή την κίνηση, αλλά σήμερα το κατά ευχαριστήθηκα! Εύχομαι τα δικά σου γλυκάκια να τα τιμήσετε με αγαπημένα προσωπάκια, πίνοντας το καφεδάκι σας! Καλή, ευλογημένη και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι!

Irini είπε...

Και του χρόνου να σε καλά να ξανά φτιάξεις!!!
Καλή Πρωτοχρονιά να 'χεις,με υγεία-χαρά και δημιουργία!!!!!!!!!

Μαιρη είπε...

Κ του χρόνου να είσαι καλά Παρασκευή μου να ξαναφτιάξεις!!!
Καλή χρονιά εύχομαι!!!

craft inspiration by nikoletta είπε...

Μμμμμμμμμμμ!και του χρονου!φαινονται μουρλιααα!Κατι μου λεει οτι θα την κανουμε και μαζι αυτη τη συνταγη!μακιαααααααα

simonmad είπε...

Φαίνονται λαχταριστά κι είναι πανεύκολα! Κι όσο να πεις, μια αδυναμία στα μπισκότα την έχουμε...
Καλή Χρονιά!

Oxana είπε...

Hei from Norway! Happy New Year! I wish you all the best in 2011!
Many hugs
Oxana

Unknown είπε...

Παρασκευή μου καλή χρονιά με υγεία αγάπη κι ευτυχία σου εύχομαι!!!!

Πολλά φιλιά

eudokia είπε...

καλή χρονιά Παρασκευή μου!!!!

Unknown είπε...

Bραβείο στο μπλογκ μου http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

Nells είπε...

popoooo!teleia fainondai k m aresoun poly ta ulika!!